Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A Hit Gyülekezete is kibukott a coca-colás plakátokon

2019.08.06

 

Boldog István fideszes képviselő vasárnap a Facebook-oldalán jelentette be, hogy addig nem iszik Coca-Colát, amíg a cég nem távolítja el a melegbarát plakátjaikat Magyarországról. A cégnek persze esze ágában sincsen leszedni a plakátokat, pedig már online petíció is indult azok eltakarításáért. Németh Sándor Hit Gyülekezete is kiborult a plakátok miatt, azt szeretnék, hogy ha eltűnnének Budapestről, a „Coca-Cola homoszexualitást népszerűsítő plakátjai”. Ezért arra kérik azokat, akik hasonlóan gondolkoznak, mint ők, hogy írják alá a petíciót.

Frissítés:

A Hit Gyülekezete továbbment, már nem csak a petíciót aláírására buzdítanak, hat kérdést ugyanis nekiszegeztek kedd délután a Coca-Colának. Íme a kérdések:

1. A Coca-Cola szabadságról beszél, de akkor döntésével miért erőszakolja meg azon fogyasztói lelkiismeretét, akiknek más a véleményük ebben a megosztó társadalmi kérdésben?
2. A szexuális orientáció, nemi identitás különösen védett személyes adatnak számít. Miért kényszeríti a Coca-Cola az embereket arra, hogy erről a szenzitív kérdésről bármilyen nyilatkozatot tegyenek?
3. Miért idegeníti el termékétől azokat a kormánypárti fogyasztókat, akik kedvelik az üdítőitalukat, de nem szeretnének egy platformra kerülni a Coca-Colával pózoló ellenzéki politikusokkal?
4. Minden cégnek joga van ahhoz, hogy bármely fogyasztói csoport felé – így akár a homoszexuálisok felé – reklámkampányt folytasson. A Coca-Cola azonban ezt a kampányát tudatosan a legforgalmasabb közterületekre (metróállomások, belvárosi csomópontok) vitte ki. Magyarországon az alaptörvény kimondja minden ember egyenlőségét, de egyértelműen meghatározza a házasság és család fogalmát is. A Coca-Cola plakátjaival és melegpárti hitvallásával azt üzeni a magyar társadalomnak, hogy az alaptörvény jogellenes, és változásra van szükség. Sokan akarják ma kívülről megmondani azt, milyen legyen Magyarország. Ezt azonban kizárólag a magyar választóknak, és a magyar társadalomnak joga eldönteni. A magyarok harminc éve elutasították azt, hogy Moszkvából mondják meg nekik, mi a jó és mi a rossz. Miért akar most egy cég Atlantából kioktatni bennünket?
5. A közterületi reklámok korlátlanul elérik a gyerekeket. A szexuális intimitásban ábrázolt homoszexuális párok és egy gyerekek által is fogyasztott tömegtermék összekapcsolása megtévesztő módon beavatkozik a gyermekek személyiségfejlődésébe. Miért kényszeríti a Coca-Cola arra a gyerekeket és a szülőket arra, hogy az utcán, közlekedés közben morális meggyőződésükkel ellentétes képeket lássanak? Miért akarja a Coca-Cola a homoszexualitás támogatására csábítani a kiskorúakat? Ki jogosította fel a céget arra, hogy a szülők, pedagógusok helyett oktasson?
6. Végül még egy kérdés: A Coca-Colát világszerte bírálják azért, hogy termékei egészségre és a környezetre ártalmasak lehetnek. Tényleg jó ötlet a megalapozott kritikákkal szemben egy provokatív, agresszív és megosztó kampánnyal válaszolni?

 

Kiemelt kép: Farkas Norbert/24.hu

KOMMENTEM

 

Gábor Szabó:  Németh Sándornak, aki állítólag nem érdekel senkit, de mégis dühödten támadják, FB oldalán ez jelent meg: „Budapesten is megjelentek a Coca Cola homoszexualitást népszerűsítő plakátjai. Tiltakozz te is, írd alá az ez ellen indított petíciót”. A petíciót egyébként a 24.hu is leközölte, lásd a cikkben. A hozzászólásözönben nem foglalkoznak a plakátokkal, a cél Németh Sándor, a szekta, és az, hogy pénzt gyűjtenek. Ezek a legnagyobb bűnei az Egyháznak és az, hogy nem ellenségei a Kormánynak. A plakátok valóban látszólag szexsemlegesek, boldog azonos nemű embereket ábrázolnak, „rossz az, aki rosszra gondol”, írja a hozzászóló. De aki egy kicsit is odafigyel, láthatja, a plakátokon átsüt, hogy túl nagy a barátság a szereplők között. A hozzászólók dühödten támadják Némethet, ugyanakkor bele sem gondolnak, mi történik, ha a saját gyermeke egyszer azonos nemű szerelmével jön haza. Ugye? Akkor mit szól imádott gyermeke választásához? Akkor jó lett volna, ha Németh Sándor a nyilvánosság előtt erősebben lépett volna fel? A melegpropaganda óvatosan halad az elfogadás felé. A szivárvány, a sokszínűség szép, miért kellene támadni? Szodoma és Gomora városát nem ismerjük, csak a Biblia ír róla, hogy léteztek. Ezért nem Németh Sándor Egyháza, - ha tetszik szektája - a magyar Római Katolikus Egyház és a Kormány által is képviselt bibliai erkölcsi rend védelmében fellépőket kellene támadni, hanem a szivárványos melegmozgalmat. Ezért a következő generációk és a veszélyeztetett rom. kat. papok védelmében a petíciót akár alá is írhatja.

24.hu/belfold/2019/08/06/coca-cola-plakat-hit-gyulekezet/