Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Érdekes ügyek

Cikkek

Az USA légi forgalmának a jelentős részét a földre kényszeríthetné egy új 5G-s frekvenciasáv élesítése a légitársaságok szerint

2022.01.21

 a C-sáv bevezetése esetén korlátozni fogják a pilótákat a magasságmérő használatában, ami a gyakorlatban azt jelentené, hogy több járat nem szállhatna fel vagy másik repülőtérre kéne átirányítani őket. A légügyi hatóság tájékoztatása szerint vasárnapig mindössze a kereskedelmi járatok 45 százalékának adták meg az engedélyt, hogy rossz látási körülmények között is leszállhassanak olyan repülőtereken, amelyek közelében a C-sávban üzemelő 5G-t élesítik.

 

A bíró a feleket és az esküdteket arra szorította, hogy a cselekményt ítéljék meg, ne a történelmi folyamatokat

2021.11.21

 Az eljárás Magyarországról nézve érdekes, mert ellentétben az itteni eljárásokkal az ott tényleg egy jogvitás helyzet. Tényleg vitatkozik a vád és a védelem. Teljesen mások a szerepek, mint Magyarországon, ahol az egyik hivatalnok (az ügyész) beadja az iratokat a másik hivatalnoknak (a bírónak) és ezek gyanakodva néznek a külsősre (a védőre) hogy ez a hülye mégis mi a fenéért akarja hátráltatni a bölcs hivatalok munkáját. 

 

A volt igazságügyi államtitkárt bíróvá nevezték ki, ítélkezési tapasztalat nélkül

2021.06.03

 A gond akkor kezdődik, ha a Kúriából hű elvtársaknak csinálnak kellemesen langymeleg elfekvőt, cserébe csak annyit várva, hogy ha majd egyszer kérnek valamit, akkor ne legyen húzódozás. Persze lehet, hogy nem fognak soha semmit kérni. 

 

A rendőrök háromnegyede pályaelhagyáson gondolkozik, a bűnözők pedig majd elkapják magukat

2021.06.03

 Az a zsaru, aki képes felderíteni egy drogcsempész banda minden titkát vagy kinyomozni, hogyan csábítják ki a stricik a lányokat külföldre prostituáltnak az kiválóan alkalmas olyan munkára, ahol szükség van egyszerre analitikus és intuitív gondolkodásra, egy lesben álló macska türelmére és egy bulldog kitartására. 

 

Igyekeznek segíteni, hogy a széplaki megakikötő építése mielőbb elkezdődhessen

2021.04.25

 Földvárhoz hasonlóan a széplaki kikötőbővítés terve sem újkeletű. A beruházó Yolle Kft. tulajdonosa, Kenesei István már bő évtizede próbálkozik a jelenlegi, cirka negyven férőhelyes, alacsony merülésű hajók számára kialakított portja megnövelésével, s mélymerülésű hajók fogadására alkalmassá tételével. A terv az, hogy 178 hajó is ki tudjon kötni. Meghosszabbítanák a mólószárakat, a keleti 338, a nyugati 253 méterre nyúlna be a Balatonba. 35 ezer köbméter iszapot kotortatnának ki.

 

Medencés luxusszálló miatt tarolnák le a tihanyi Balaton-part egy részét

2021.04.24

 Medencés luxusszálló, mélygarázs, parkolóhelyek – mindez a tihanyi Balaton-part egyik, jelenleg zöldterületi részén épül a tervek szerint a következő években. A polgármester már az építési szabályzatot is módosította.

 

"Hogy tudsz gyilkosokat védeni?" hangzik el sokszor a kérdés

2021.01.15

 "Hogy tudsz gyilkosokat védeni" hangzik el sokszor a kérdés.

Az ügyvédnek nem az embert, nem a tettet kell védeni. Nem kell a védenccel azonosulnia, sőt árt az ügynek ha a védő így tesz. Nem kell még csak megértőnek se lenni.
 

Dr. Novák: Rosszabb a lélegeztetett COVID-os betegek túlélése, mint ami megjelent róla

2020.12.09

 Egy intenzív terápiában dolgozó professzorral beszéltem a nehezen értelmezhető statisztikákról és arról, hogy paradigmaváltásra van szükség: vissza kell szorítani a lélegeztetőgép használatát. Exkluzív információk.

 

AZ ELSZABADULT HAJÓÁGYÚ: A GALVANI HÍD

2020.12.07

 az Ecseri úti vonal feladásával a Bihari út forgalmi szerepének növelését és Kőbánya-központ elérésének lehetőségét elpazaroljuk, a kiváló harántoló útvonal továbbra is egy elfeledett, városon belül vegetáló féregnyúlvány marad. 

 

Európa iszaplerakója lettünk

2020.08.22

 hogy hulladékot behozni elvben csak feldolgozási céllal lehet, miközben a szennyvíziszap a lényeget tekintve feldolgozhatatlan, némi hígítást követően is legfeljebb hulladéklerakók takarására lehet használni, vagyis a sorsa végső soron lerakás lesz). Ugyanakkor az import ésszerűtlenségét jól mutatja, hogy Budapest sem tud mit kezdeni a fővárosi szennyvíztisztítókban képződő szennyvíziszappal – a legutóbbi ötlet az elégetés volt, amit csak azért vetettek el, mert kiderült, hogy a 60-80 milliárd forintba kerülő iszapégetőt az EU nem hajlandó finanszírozni.

 

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17

Következő »